• Redmer
  • 27 mei 2022
  • Deel direct

Wie houdt er nu niet van lekker eten!? Hoe tof is het dat je eten kunt inzetten voor je marketing. Bij @sisandbro hebben ze dit heel slim gedaan. In deze blog leggen we je uit wat zij hebben gedaan om hun tijdelijke verhuizing goed in beeld te brengen.

Foodlover marketing

Iedereen houdt van eten, toch? Het is dan ook een goed idee om eten in te zetten voor je eigen marketing. Je kent waarschijnlijk de voorbeelden van een taart of gebakje wel waar een logo op staat. Meestal wordt dit gebruikt wanneer er iets te vieren is. Natuurlijk leuk en lekker! Maar je kunt eten voor veel meer gebruiken dan alleen een feestje.

Bij Sis & Bro Bakery wordt op dit moment hard gewerkt aan het verbouwen van het nieuwe pand. Daarbij hoort dat ze nu tijdelijk naar een andere locatie moeten verhuizen. Dat kan lastig zijn als je als bedrijf het vooral van fysieke klanten moet hebben. Wanneer je klanten de weg naar de tijdelijke locatie weten is het natuurlijk geen probleem, maar er zijn ongetwijfeld ook klanten die niet bekend zijn met die locatie. Hoe pak je dit goed aan…?

Sis & Bro Bakery heeft dit slim gedaan door hun overheerlijke specialiteit in te zetten; de tompouce (ze hebben overigens nog veel meer specialiteiten hoor!).
Op de tompouce hebben ze een QR-code met een route naar hun tijdelijke locatie geprint. Wanneer klanten deze QR scannen krijgen ze gelijk de juiste route naar de tijdelijke locatie te zien.

Door de tompouce ook nog scherp te prijzen heeft iedereen de kans gekregen om op een simpele en vooral lekkere manier de nieuwe locatie te vinden.

Het resultaat

Ook trek in unieke marketing?

Heb jij ook zo’n zin in een unieke actie voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder. En bekijk ook onze projecten voor meer inspiratie.

Waar kunnen we jou mee helpen?

Wij staan voor je klaar om je te helpen met al je vragen.